вівторок, 13 січня 2015 р.

Молитва Ісуса Христа.


Коли мій син ішов на Єрусалимську гору, Його спіймали євреї: з ганьбою і презирством   на голову наложили терновий вінок, все його обличчя вмилося Святою Кровю. Ісус говорить:  Дорогі мої, є тяжкий мій хрест і ранить побите тіло, і вся кров стікає по моєму хресту”. Сьогодні святий день п’ятниця, якби знайшовся такий, щоб цю молитву кожний день, а в  п’ятницю прочитав три рази, то чого попросить всіх обдарую ласкою, красою, мудрістю і врятую його три душі з родини чи інших за яких молився. За три дні до смерті дам знати час, коли це станеться, а після смерті положу золотий вінок на його голову. Мати Божа стоїть під Хрестом Сина, вона бачить Його страждання. Ісус говорить: “Іване, ти мій вірний слуга, візьми мою Матір за руку і відведи, щоб не бачила моїх страждань на хресті”. Іван говорить: “Сину Божий, я візьму Твою Матір за руку, відведу від хреста та утішу, як батько своє дитя, щоб Вона не бачила Твого страждання на Твоїм Хресті, який з болем відчувається в Її серці”. В цей час здригнулася вся земля, потемніли сонце і місяць, а Мати Божа каже: “Це мій Син переносить тяжкі муки і страждання на своїм смертнім Хресті”. Покапали краплі крові Ісуса Христа, коли йшов на Голгофу. Голбвер – кат, знайшов один лист на Святому Гробі Ісуса Христа, який був захований в одній касі окремо від срібла і грошей. Каса була власністю Батия , імператора Христина і св. Єлисавети, Мальти, Дори і Гранети, всі вони хотіли знати про страждання Ісуса Христа. Він говорить, що було 63 солдати, 180 разів Його били кулаками в плечі, прийняв 40 цвяхів і каменю, 32 рази тягли за бороду, підносили за волосся. Потім на Голгофі мене били палками. Я був поранений 100 разів і битий 308 разів. Тоді впало 5432 краплі крові і наглядала 31 людина. Я помирав о другій годині в п’ятницю, коли пробили моє серце, я відходив 120 разів, а тих, хто мене убивали було троє.
     Ті хто будуть  читати цей лист, матимуть перемогу над злом. Якщо читати цей лист 15 років за кров,  яку пролив наш дорогий Спаситель, то тоді з неба вибачиться йому 5 гріхів, а може вибачаться пекельні муки. А якщо помре раніше, то буде йому прийнято, якби прожив 15 років і пролив свою кров за віру того, хто читає цей лист. Я зійду з неба і заберу його душу до неба, а також душі його рідних аж до четвертого покоління. А той, хто носитиме цей лист при собі, тому ніколи не буде важко у справах, усяке зло відійде від нього, а також величатиме Пречисту Матір Божу.
    Святий Григорій говорив, що інший лист був знайдений в іншому місці і написаний золотими літерами. Збережи цей лист, який був написаний 16 січня 1750 рокуВ неділю не робити, бо я вам дав шість днів, щоб працювати, а сьомий – щоб молитися. Святкуйте цей день, щоб Спаситель вибачив гріхи ваші. Не забувайте давати милостиню сиротам і бідним, тоді ваш рід буде благословенний і багатий. Якщо не віритимете в цей лист, тоді напущу на вас велику чуму, голод, війни і великі захворювання, вони зазнають силу небесного грому і землетрусів – це буде моєю великою заплатою. Хто не вірить і скриє цей лист від людей, той буде покараний на Божому Суді. А якщо буде величати цей лист і буде просити прощення гріхів, а також буде читати цей лист іншим, тоді його душа ніколи не загине, а буде врятована від зла і напасті. Амінь. Люди, вірте в муки Спасителя, який прийшов на землю заради нас. Цей лист дав один Камгор – монах, який був на святому Гробі Господньому. Пишіть, давайте людям, щоб каялися, про це просить  сам Господь. Господи, Ісусе Христе, помилуй нас грішних.
   З вірою приклади до болючого місця або кровотечі. Ворог не зможе заподіяти ніякої шкоди. Носіть цей лист на собі і він захистить від злих людей і поганих сусідів. Якщо подати цей лист неплідній жінці, то стане плідною, а хто його носить при собі, то біля нього є Архангел Хоронитель, Архангел Михаїл і Всемогутній Бог. В імя Отця і Сина і Святого Духа. Амінь.

   Не кляніться іменем Господнім, бо знищить вас. А в устах завжди майте Бога, прославляючи Його. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар